Публічна оферта
Наведена нижче інформація є офіційною пропозицією (публічною офертою) власника сервісу ФОП Скуріхіна Сергія Миколайовича (надалі «Виконавець») будь-якій фізичній або юридичній особі (надалі «Замовник») укласти договір на абонентське обслуговування і містить всі істотні умови надання послуг.
Зазначена оферта є публічним договором приєднання та відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу. Умови оферти однакові для всіх споживачів і не можуть бути змінені другою стороною договору.
Ця пропозиція відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу України є публічною офертою, повним та беззастережним прийняттям (акцептом) якої вважається реєстрація Замовника в обліковій системі на веб-сервері Виконавця.
Терміни і визначенняSSL-сертифікат — індивідуальний цифровий підпис доменного імені або програми.
Випуск SSL-сертифіката — надання цифрового підпису сертифіката довіреним Центром Сертифікації та внесення інформації про сертифікат до реєстраційних баз даних.
Центр Сертифікації — це організація або підрозділ організації, яка випускає індивідуальні цифрові підписи домену або програми.
CSR — Запит на підпис сертифіката (Certificate Signing Request) — блок закодованих даних, що генерується Замовником, та містить необхідні подробиці про домен та організацію.
Період реєстрації — час, протягом якого забезпечується зберігання та підтвердження інформації про Сертифікат Центром Сертифікації.
Система формування запиту на отримання індивідуального цифрового підпису доменного імені — SSL-сертифіката — підсистема сайту виконавця, яка дозволяє сформувати запит на отримання SSL-сертифіката та надіслати його до Центру Сертифікації.
Логін — унікальний для сервера Виконавця набір літер та цифр, які в поєднанні з паролем є ідентифікатором Замовника на сервері Виконавця.
Пароль — набір літер та цифр, які у поєднанні з Логіном дозволяють Замовнику входити до системи Виконавця.
Замовлення — електронне повідомлення, надіслане Замовником Виконавцю із сайту Виконавця, що містить номер замовлення, та перелік послуг, які Замовник бажає отримати.
Система управління замовленнями — розділ сайту Виконавця, в якому зберігаються дані Замовника, перелік оплачених Замовником рахунків, активних Послуг. Замовник самостійно несе відповідальність за збереження в таємниці логіну та паролю до системи управління замовленнями. Будь-які дії в системі управління замовленнями, здійснені з використанням логіну та пароля Замовника, безумовно визнаються Сторонами такими, які були виконані особисто Замовником.
Тікет-система — розділ сайту Виконавця, логін та пароль до якого надається Замовнику після заповнення реєстраційних даних на сайті Виконавця. У тікет-системі зберігаються перелік, дата та вміст надісланих Замовнику Виконавцем електронних повідомлень. Замовник самостійно несе відповідальність за збереження в таємниці логіну та паролю до тікет-системи. Будь-які дії в тткет-системі, здійснені з використанням логіну та пароля Замовника, безумовно визнаються Сторонами такими, що були виконані особисто Замовником.
Support PIN — це унікальний ідентифікатор облікового запису Замовника, який автоматично змінюється кожні 24 години.
Коректні дані — достовірна інформація, що піддається перевірці, необхідна для ідентифікації Замовника та надана Замовником під час реєстрації на веб-сайті Виконавця.
Перевипуск SSL-сертифіката — процедура внесення змін до заявки на отримання SSL-сертифіката та повторного відправлення.
Сайт Виконавця — веб-сайт, який знаходиться у мережі Інтернет за посиланням http://ssl.com.ua/. Доступ до такого веб-сайту мають усі користувачі всесвітньої мережі Інтернет 24 години на добу, 7 днів на тиждень, однак на різних рівнях доступу залежно від реєстрації на такому веб-сайті.
Послуга (Послуги) — надання доступу до системи формування запиту на випуск SSL-сертифіката.
1.1. Виконавець зобовязується надавати Замовнику послуги надання доступу до системи випуску SSL-сертифікатів. Перелік послуг, що надаються Замовнику за цим Договором, вказується в Замовленні. Перелік, опис та вартість Послуг опубліковані на офіційному веб-сайті Виконавця. Виконавець обслуговує, забезпечує технічний супровід і надає послуги, передбачені цим договором — особисто або з залученням третіх осіб.
2.1. Вибравши вид Послуги, Замовник надсилає на адресу Виконавця заявку на отримання Послуг, використовуючи відповідні форми та засоби на офіційному веб-сайті Виконавця http://ssl.com.ua/. На підставі отриманої заявки Виконавець виставляє Замовнику рахунок на оплату обраної Послуги в електронному вигляді.
2.2. Послуги надаються Замовнику за умови внесення передоплати за один та більше розрахункових періодів на підставі виставленого рахунку.
2.3. Виконавець веде облік Послуг та платежів Замовника. Розрахунки за Договором здійснюються у гривні. Для ознайомлення клієнту надається інформація про ціни в доларах США (USD). Виконавець забезпечує Замовнику доступ до інформації про всі здійснені замовлення та платежі через Систему управління замовленнями.
2.4. Якщо Замовник має претензії до наданих Послуг, він надсилає претензії на поштову скриньку Виконавця або на адресу електронної пошти Виконавця не пізніше ніж за 30 (тридцять) діб після надання послуг. У разі, якщо після закінчення 30 (тридцяти) днів з моменту випуску або з моменту продовження SSL-сертифіката, що передбачає випуск нового SSL-сертифіката, або після закінчення 90 днів з моменту фактичного отримання Виконавцем оплати за послугу надання доступу до системи випуску SSL- сертифікатів за цим Договором, Замовник не надав претензії до якості наданих послуг, вважається, що надані послуги або виконані роботи відповідають вимогам договору та прийняті споживачем у повному розмірі.
2.5. Виконавець надсилає повідомлення щодо послуг, що надаються Замовнику, на електронну пошту Замовника, яка вказана в Панелі клієнта.
2.6. До надання повного доступу до облікового запису Замовник або його уповноважена особа зобовязані пройти процедуру підтвердження прав володіння або законного розпорядження обліковим записом. У такому ж порядку здійснюються інші дії, повязані з користуванням послугою: керуванням, тимчасовим блокуванням, видаленням, поверненням коштів і т.п. Такі дії можуть виконуватися Виконавцем лише після успішної процедури підтвердження Замовником права володіння обліковим записом.
Для підтвердження володіння обліковим записом Замовник має надати Support PIN. Якщо Замовник не може надати Support PIN, або хоче змінити email, або відновити доступ до облікового запису, але у нього немає доступу до поточного email — він повинен підтвердити володіння, пройшовши перевірку мінімум за двома критеріями, вказаними нижче:
- підтвердити права доступу до email, зазначеного в обліковому записі;
- підтвердити права доступу до телефону, зазначеного в обліковому записі;
- підтвердити імя та прізвище, зазначені в обліковому записі, надавши скан-копію паспорта;
- надати копії квитанцій про оплату послуг.
Електронні підтвердження мають бути засвідчені цифровим підписом.
Жодна з вищевказаних підстав не може бути абсолютною. Замовник погоджується з обумовленими способами ідентифікації.
У випадках, якщо Замовник не може пройти перевірку вказаним способом, Виконавець приймає рішення на свій розсуд. Виконавець не несе відповідальності за надання або ненадання доступу до облікового запису Замовника.
3.1. Вартість послуг підлягає сплаті у національній валюті України, гривнях, у сумі, еквівалентній ціні, вказаній на офіційному веб-сайті Виконавця у доларах США. Ціна в гривні може змінюватися в залежності від курсу долара США. Зміни курсу долара США визначаються, виходячи зі змін курсу на міжбанківському валютному ринку України.
Виконавець має право в односторонньому порядку змінити ціни на всі Послуги і вводити нові тарифні плани. Датою, коли нові Тарифні плани набувають чинності, є дата їхньої публікації на сайті Виконавця, або дата, вказана в сповіщенні про зміни Тарифного плану. У випадку змін тарифів внесена раніше оплата за новими тарифами не перераховується.
У тому випадку, якщо Замовник має неоплачені рахунки на момент зміни цін, в ці рахунки також вносяться зміни відповідно до цих змін.
3.2. Оплата Послуг здійснюється Замовником у формі передоплати Виконавцю згідно з виставленим рахунком.
3.3. Оплата є фіксованим платежем та оплачується Замовником незалежно від факту використання Послуг.
3.4. Замовник оплачує отриманий рахунок шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. У разі повної або часткової несплати рахунку у вказаний термін, Виконавець має право призупинити надання Послуг до отримання повної оплати Послуг.
3.5. Замовник самостійно відповідає за правильність і своєчасність здійснюваних ним платежів. Якщо з будь-якої причини оплата рахунку не може бути здійснена в обумовлені договором терміни, Замовник зобовязується письмово повідомити про це Виконавця. Відстрочка платежу здійснюється на розсуд Виконавця.
3.6. Оплата здійснюється на період, вибраний Замовником під час проходження процедури замовлення на веб-сайті Виконавця.
3.7. При оформленні Замовником платіжних документів у розділі «Призначення платежу» обовязкове посилання на номер рахунку-фактури. Якщо відсутнє посилання на рахунок-фактуру або найменування послуги, зазначене при оплаті, не відповідає послузі в рахунку-фактурі, Виконавець не гарантує зарахування отриманих сум в рахунок оплати послуг Замовника.
3.8. Банківські витрати на оплату рахунків Виконавця оплачуються Замовником. При оплаті карткою, валюта якої відрізняється від валюти обраного способу оплати, сума підсумкової транзакції може виявитися вищою від заявленої вартості послуги через додаткову конвертацію на стороні банку-емітента.
3.9. При зміні банківських реквізитів Виконавця з моменту повідомлення нових реквізитів за допомогою електронної пошти та публікації на веб-сайті Виконавця Замовник самостійно несе відповідальність за подальші платежі, сплачені за старими реквізитами.
3.10. Рахунок вважається оплаченим з моменту надходження коштів на поточний рахунок Виконавця. При виставленні рахунку на оплату нової або продовження існуючої послуги та за наявності коштів на внутрішньому балансі в системі Замовника, кошти з внутрішнього балансу автоматично застосовуються до рахунку аж до повної оплати за достатньої їх кількості.
3.11. При успішній оплаті банківською карткою ми зберігаємо в системі її ідентифікатор, який використовуватиметься для автоматичних платежів при оплаті продовження будь-якої послуги. У будь-який момент користувач може заблокувати автоматичну оплату, звернувшись з відповідним запитом до служби підтримки.
3.12. При оплаті замовлення банківською картою обробка платежу (включаючи введення номера картки) відбувається на захищеній сторінці процесингової системи, яка пройшла міжнародну сертифікацію. Це означає, що конфіденційні дані Замовника (реквізити картки, її реєстраційні дані та ін.) не передаються Виконавцю. Їхня обробка повністю захищена і ніхто, у тому числі адміністратори та служба підтримки, не можуть отримати платіжні та банківські дані Замовника.
При роботі з картковими даними застосовується стандарт захисту інформації, розроблений міжнародними платіжними системами Visa і MasterCard — Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), що забезпечує безпечну обробку реквізитів банківської картки Замовника. Технологія передачі даних, що застосовується, гарантує безпеку угод з банківськими картами шляхом використання протоколів Secure Sockets Layer (SSL), Verified by Visa, Secure Code, та закритих банківських мереж, що мають найвищий ступінь захисту.
4.1. Виконавець зобовязується:
4.1.1. Надавати Послуги відповідно до умов обраного Замовником тарифного плану.
4.2. У разі невиконання або незадовільного надання Послуг за цим договором та отримання письмового звернення від Замовника про дострокове розірвання Договору не пізніше 30 (тридцяти) днів з моменту випуску SSL-сертифіката та, при цьому, не пізніше 90 днів з моменту фактичного отримання Виконавцем надання доступу до системи випуску SSL-сертифікатів за цим Договором, повернути Замовнику повну вартість сплаченої Послуги. Повернення вартості сплаченої Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання письмового звернення. Якщо письмове звернення про достроковий розрив Договору отримано після закінчення 30 (тридцяти) днів з моменту випуску або з моменту продовження SSL-сертифіката, що передбачає випуск нового SSL-сертифіката, або пізніше за 90 днів з моменту фактичного отримання Виконавцем оплати за послугу надання доступу випуску SSL-сертифікатів за цим Договором, Виконавець звільняється від зобовязань щодо повернення повної або часткової вартості Послуг Замовнику. Якщо Центр сертифікації відмовляє Замовнику у випуску сертифіката, Виконавець зобовязується повернути оплату за послугу надання доступу до системи випуску SSL-сертифікатів у повному обсязі незалежно від термінів, що минули з моменту отримання оплати за послугу.
4.2.1. У разі порушення умов цього Договору повідомити Замовника через електронну пошту про виявлення порушення.
4.2.2. Не розголошувати та не використовувати інформацію щодо діяльності Замовника, яка стала відома Виконавцю під час виконання цього Договору, для здійснення будь-яких цілей, крім виконання умов цього Договору, за винятком передбачених законом випадків.
4.3. Замовник зобовязується:
4.3.1. Надавати коректні дані. За наслідки, що виникли через некоректність внесених даних, Виконавець не несе відповідальності. У разі необхідності перевірки достовірності особи Замовника, надати всі дані (документи), необхідні Виконавцю для проведення такої перевірки.
4.3.2. Виконувати умови, викладені у цьому Договорі.
4.3.3. Своєчасно здійснювати оплату Послуг відповідно до Договору.
4.3.4. Не вживати жодних заходів, які навмисне чи ненавмисно ведуть до порушення функціонування програмного забезпечення та/або систем Виконавця.
4.3.5. Не використовувати Послуги, що надаються Виконавцем, для здійснення діяльності, що суперечить національному та міжнародному законодавству.
4.4. Сторони зобовязуються без взаємної згоди не передавати третім особам організаційно-технологічну та комерційну інформацію, яка є секретом для будь-якої зі Сторін (далі — «конфіденційна інформація») за умови, що:
- така інформація має дійсну або потенційну комерційну цінність через її невідомість третім особам;
- до такої інформації немає вільного доступу на законних підставах;
- власник такої інформації вживає належних заходів щодо забезпечення її конфіденційності.
Конфіденційна інформація підлягає охороні протягом усього терміну дії Договору, а також до закінчення 5 (пяти) років з моменту припинення його дії.
4.5. Замовник має право:
4.5.1. Користуватися придбаними Послугами на власний розсуд у межах, визначених законодавством та цим Договором.
4.5.2. Отримувати технічні консультації в обсязі, необхідному для коректної взаємодії Сторін під час виконання умов цього Договору.
4.5.3. Вимагати відшкодування збитків, яких Замовник зазнав внаслідок неналежного виконання Виконавцем зобовязань за Договором.
4.6. Служба технічної підтримки Виконавця не зобовязана надавати консультації щодо загального програмного забезпечення, інформацію про яке можна отримати з відповідних посібників користувача для цього програмного забезпечення, та не несе відповідальності за непрофесійні чи некваліфіковані дії Замовника або його представників.
5.1. Граничний розмір відповідальності Виконавця за реальні збитки обмежений грошовою сумою, що дорівнює вартості послуг Виконавця. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за непрямі збитки (упущену вигоду).
5.2. Виконавець не несе відповідальність:
5.2.1. За зміст інформації, яку Замовник розміщує на веб-сайті, SSL-сертифікати (сертифікат) для якого отримані за допомогою Послуг Виконавця.
5.2.2. За перебої у наданні Послуг, якщо вони були викликані діями Замовника та/або третьої сторони.
5.2.3. За будь-які збитки, заподіяні Замовнику внаслідок використання наданих Виконавцем Послуг, у випадках, коли Замовник був проінформований про можливість таких збитків або такі збитки є наслідком дій Замовника.
5.2.4. За зміст та достовірність будь-якої інформації, яка передається або приймається шляхом надання Послуг.
5.2.5. За втрату прибутку та/або доходу, а також за непрямі збитки Замовника у період використання або невикористання (повного чи часткового) послуг Виконавця.
5.2.6. За технічний стан мережі, до якої підключений Замовник.
5.2.7. За некваліфіковані дії Замовника або його представників щодо використання Послуги.
5.2.8. За будь-які претензії Замовника, повязані з недостатньою, на думку Замовника, інформованістю Замовника про природу, характер, складові та можливі наслідки надання Послуг.
5.2.9. За шкоду будь-якого роду, понесену Замовником через втрату та/або розголошення своїх Логіна та Пароля.
5.3. Замовник відповідає:
5.3.1. За порушення чинного законодавства, здійснені Замовником або третьою стороною шляхом використання Послуг, наданих Замовнику Виконавцем.
5.3.2. За недотримання умов цього Договору.
5.3.3. За недотримання термінів та порядку оплати Послуг.
5.3.4. За збереження в таємниці параметрів доступу до послуги (логін та пароль) та за збитки, які можуть бути заподіяні внаслідок несанкціонованого використання параметрів доступу до Послуги.
6.1. Кожна із Сторін може передавати свої права та обовязки за цим Договором повністю або частково своїм правонаступникам, філіям, дочірнім підприємствам або іншим особам, про що інша Сторона повинна бути письмово повідомлена не менш ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів до передачі.
7.1. Усі суперечки та розбіжності, що виникли внаслідок виконання цього Договору, Сторони вирішують шляхом переговорів.
7.2. У разі неможливості дійти згоди між Сторонами, суперечка передається на розгляд суду із встановленою підвідомчістю та підсудністю у порядку, визначеному чинним законодавством України.
8.1. Жодна із Сторін не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору, якщо це стало наслідком непереборної сили, про яку Сторони не могли заздалегідь знати або не могли передбачити. До таких обставин відносяться: пожежа, повінь, землетрус, цунамі, смерч, ураган, тайфун, зсуви, селищні потоки, снігові лавини, виверження вулканів та інші природні катаклізми, війни, революції, державні перевороти, страйки, диверсійні та терористичні акти, аварії у системі енергозабезпечення та звязку, зміни законодавства, дії державних органів та їх посадових осіб, якщо ці обставини безпосередньо впливають на виконання цього Договору, та їх виникнення засвідчено Торгово-промисловою палатою України.
8.2. Сторона, якій стало відомо про настання або наближення таких обставин, має негайно повідомити про це іншу Сторону.
8.3. Виконання цього Договору, у повному обсязі чи частково, зупиняється на строк дії таких обставин. Якщо дія обставин непереборної сили триває понад три місяці, то договір вважається розірваним.
Фізична особа – підприємець
Скуріхін Сергій Миколайович
Р/р UA673515330000026009052105359 у ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 351533
Ідентифікаційний № 2858314338
ЄДРПОУ № 2858314338
Не є платником ПДВ
Юридична адреса: Україна, 61016, м. Харків, пров. Донбасівський, 17, кв. 59.
Телефони:
0-800-50-95-25 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів на території України),
+380-50-766-43-66 (Vodafone),
+380-97-464-99-04 (Київстар),
+380-93-170-20-69 (Lifecell).
e-mail: sales@ssl.com.ua