Ми не надаємо послуги громадянам рф і білорусі.
Послуги решти клієнтів працюють стабільно.

Google: як SSL-сертифікат впливає на SEO

Все, що потрібно знати про вплив HTTPS на ранжування

З 2014 року з’єднання по HTTPS стало впливати на позицію сайту в Google. Це означає, що сайти з SSL-сертифікатами отримують перевагу при формуванні результатів пошуку. Співробітники Google оголосили про це в блозі компанії.

Виробник сертифіката не має значення. Навіть якщо ви встановите безкоштовний сертифікат від Let’s Encrypt, Google це врахує.

Розберемося, наскільки SSL впливає на SEO, які переваги дає перехід на HTTPS і які при цьому можуть виникнути складності. Ця інформація стане в нагоді тим, хто планує встановити SSL-сертифікат, щоб покращити позиції в Google.

Що таке SSL-сертифікат



Бажаєте зробити свій сайт безпечним?
Так, виберу сертифікатРозкажіть про тест на 10 днів

Вплив SSL-сертифіката на просування сайту

В оголошенні Google говориться, що SSL-сертифікат незначно впливає на SEO. Точно визначити вагу цього фактора не вийде. Google розраховує позицію кожного сайту індивідуально, і вона залежить від кількох сотень факторів.

На цю тему провели два великі дослідження. В них видно тренд: власники доменів не поспішають встановлювати SSL-сертифікати, незважаючи на бонус до SEO.

Перше дослідження опублікував Крістоф Енгелхардт у блозі компанії Ahrefs — розробника інструментів для просування сайту. Він перевірив 10 000 найбільш відвідуваних доменів і проаналізував, який відсоток із них перевели на HTTPS.

Безпечне з’єднання не працює у 65 % доменів
у 60 % доменів ще не встановлено SSL-сертифікат
у 5 % встановлено з помилкою

Дослідження провели у 2016 році. До цього часу HTTPS-з’єднання вже два роки було фактором ранжування, але 65 % доменів працювали без SSL-сертифікатів.

Перехід на HTTPS — це завжди ціла історія, особливо для великих сайтів. Якщо зробити це неправильно, можна втратити трафік. Мабуть, власники доменів вважають за краще встановлювати сертифікати поступово.

Друге дослідження провів Браян Дін, засновник популярного сайту про SEO-просування — Backlinko. Разом з партнерами з Ahrefs, ClickStream, MarketMuse, SEMRush і SimilarWeb він проаналізував 1 мільйон результатів пошуку в Google, щоб оцінити вплив HTTPS на ранжування.

Дослідження показало, що власники доменів з перших сторінок Google охочіше переходять на HTTPS. На перших трьох сторінках найбільше доменів із SSL-сертифікатами: 25-28 %. До четвертої сторінки відсоток таких доменів зменшується.

Домени з SSL-сертифікатом

Ми переклали графік на українську, щоб більше людей могли зрозуміти про що йдеться. Оригінальна ілюстрація доступна в тексті дослідження.

Перехід на HTTPS не допоможе вивести сайт на перший рядок в Google. Але в комбінації з іншими факторами SSL-сертифікат може вплинути на позицію в пошуку. Якщо у двох сайтів рівні показники за іншими факторами ранжування, то перехід на HTTPS може допомогти піднятися у видачі. Така висока конкуренція буває тільки на перших сторінках Google.

Які переваги дає перехід на HTTPS

 
Крім впливу на SEO, у SSL-сертифікатів є й інші переваги.
Захист даних клієнтів. Це основне завдання SSL-сертифікатів. Вони зашифровують паролі, номери банківських карток, адреси електронної пошти та іншу інформацію, яку клієнти вводять на сайті. Це придумано, щоб зловмисники не могли розпізнати конфіденційну інформацію, якщо перехоплять її.
Візуальні відмінності в браузерах. З січня 2017 року в Google стали позначати сайти, які не працюють по HTTPS-протоколу, як ненадійні. Це означає, що в Google Chrome з’явиться позначка для сайтів без SSL-сертифіката. Якщо на сайті є контактні форми, але немає сертифіката або він встановлений з помилкою, поряд з адресою сторінки з’явиться слово «Ненадійний». На сайтах, де встановлено сертифікат, відображається слово «Надійний».
 
У блозі компанії розповіли про плани більш явно вказувати на надійність сайтів, починаючи з 62 версії браузера.

Як правильно перевести сайт на HTTPS

Недостатньо просто встановити SSL-сертифікат і чекати, коли сайт почне підніматися в пошуковій видачі. При такому підході позиції сайту можуть навіть погіршитися: сайт працюватиме за HTTP і HTTPS, а пошукач вирішить, що це два сайти з однаковим контентом.

Щоб допомогти власникам сайтів не втратити трафік, Google склали рекомендації щодо переходу на HTTPS. Ознайомтеся з ними, перш ніж встановлювати сертифікат. Розглянемо основні рекомендації:

1
Встановлюйте SSL-сертифікати з надійним шифруванням. Рівень шифрування залежить від довжини приватного ключа. Оптимальною довжиною вважається 2048-бітний ключ. З 1 січня 2014 року всі центри сертифікації перестали випускати сертифікати з приватним ключем коротше 2048 біт.
2
Використовуйте переадресацію 301. Є два основні типи переадресації: 301 і 302. Переадресація 301 переспрямовує трафік на кінцеву сторінку, а 302 зберігає його для поточної сторінки. Тому встановіть переадресацію 301 зі сторінок, які працюють за HTTP, на сторінки, які працюють за HTTPS.
3
Не використовуйте метатег noindex. Пошуковики не зможуть індексувати сторінки з таким тегом.
4
Не забороняйте пошукачам індексувати сторінки. Для цього у файлах для http://vashdomen.com/robots.txt і https://vashdomen.com/robots.txt пропишіть дві команди:
  • – Host: https://vashdomen.com
  • – Sitemap: https://vashdomen.com/sitemap.xml
5
Використовуйте технологію HSTS. Ця технологія змушує браузер запитувати сторінки по HTTPS, навіть якщо користувач введе адресу сайту з HTP.

Після встановлення сертифіката повторно додайте адресу сайту в Google Webmaster Tools. Це потрібно тому, що пошуковий робот Google сприймає адресу сайту з HTTPS як інший ресурс.

Запам’ятати

Не варто переходити на HTTPS тільки заради SEO. Вплив SSL-сертифіката на просування сайту незначний. Розробники Google спеціально зробили HTTPS-з’єднання фактором ранжування, щоб спонукати людей захищати свої сайти Ми підтримуємо це рішення, тому що віримо, що так інтернет стане безпечнішим.

Насамперед сертифікат потрібен, щоб зробити сайт безпечним. Встановлюйте SSL-сертифікат, якщо на вашому сайті є контактні форми, де клієнти залишають номери кредитних карток, паролі, адреси електронної пошти, номери телефонів, адреси тощо. Так ви захистите інформацію від перехоплення, а додатковий фактор ранжування буде приємним бонусом.

Підготуйтеся до переходу на HTTPS. Перед встановленням сертифіката прочитайте рекомендації Google. Скористайтеся ними, щоб не втратити трафік після встановлення.

Дізнайтеся більше про сертифікати. Якщо не впевнені, який сертифікат підійде вашому сайту, або у вас залишилися питання, напишіть у нашу службу підтримки. Постараємось відповісти на всі ваші запитання і допоможемо розібратися, якщо виникли труднощі з сертифікатом.

Поставити питання

Види сертифікатів
Якщо плануєте покупку, але не знаєте, який сертифікат вибрати:
Для фізичних осіб та малого бізнесу:
Вибрати DV SSL
Для середнього бізнесу:
Вибрати OV SSL
Для великого бізнесу:
Вибрати EV SSL
Для сайтів з великою кількістю піддоменів:
Вибрати Wildcard SSL-сертифікат
Для захисту кількох доменів:
Вибрати Multi-Domain SSL-сертифікат
Подзвоніть нам:

0 800 50 95 25 — безплатна гаряча лінія
+38 050 766 43 66 — для абонентів Vodafone
+38 097 464 99 04 — для абонентів Київстар
+38 093 170 20 69 — для абонентів Lifecell

Слухавку беремо цілодобово! Навіть у свята та в погану погоду!

Напишіть нам:

Онлайн-чат

support@ssl.com.ua — з технічних питань, 24/7
sales@ssl.com.ua — з питань продажу, 24/7
billing@ssl.com.ua — з питань оплати, понеділок-п’ятниця з 8:00 до 24:00

Відповідаємо швидко, чемно, без зайвих питань.

Стривайте, ви впевнені?
Нам вже довіряють UnicreditBank, 1+1, Robota.ua та декілька сотень інших бізнесів.
Якщо у вас залишилися питання, ми із задоволенням відповімо на них в чаті.
Поставити питання
Я нікуди не йду
Ми зареєструємо ваше ім’я та пошту в нашій системі
Коли ви реєструєтеся, ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності.